Call-Center +40 213 065 900
Pană sau situații de urgență  +40 264 207 923

Aplicația mobilă UTA este un instrument esențial pentru șoferii aflați în deplasare care caută o stație cu servicii partenere UTA. Poţi alege stațiile de alimentare în funcție de prețurile la motorină și de serviciile oferite. De asemenea, cu aplicația UTA poți obține date suplimentare privind toate punctele de acceptare selectate – fie sub forma unei liste, fie pe hartă.

Descarcă chiar acum aplicația și bucură-te de tarife avantajoase la motorină. Primești asistență pentru a ajunge rapid la destinație și alimentezi cât ai zice “UTA”.

Cum te ajută aplicația:

  • Vizualizezi toate stațiile de servicii partenere UTA din Europa
  • Afli prețurile la motorină de la fiecare staţie
  • Cauţi în funcţie de zonă, pe o rază setată de kilometri
  • Planifici ruta
  • Criterii de căutare individuală
  • Numere de telefon pentru serviciile UTA cu o conexiune directă, în caz de defectare a vehiculului sau pentru blocarea cardului
  • Afli noutăţi din piaţa transporturilor internaţionale

Descarcă aplicația mobilă UTA

Descarcă gratuit aplicația UTA pe Android sau pe iPhone

 
 

 

Întrebări frecvente

  • Ce tip de telefon trebuie să deţin pentru a putea descărca aplicația mobilă?

    Aplicația UTA poate fi descarcată în mod gratuit pe telefoanele smartphone iOS (iPhone) și Android (Samsung, HTC, Sony, Google Nexus, LG, Huawei, Alcatel etc).

  • În ce limbă este disponibilă aplicaţia?

    Aplicația UTA este disponibilă în română, engleză, germană, franceză, italiană, spaniolă, olandeză, maghiară și poloneză.

    Pentru a descărca aplicaţia în limba română, este necesar să setezi în română limba de utilitare a telefonului. Dacă se schimbă limba de utilizare a telefonului, aplicația va schimba și ea limba în mod automat.

  • De ce nu găsesc anumite staţii în aplicația mobilă?

    Acest lucru poate fi din mai multe motive:?

      - te rugăm să verifici dacă este activată funcția serviciului de localizare (location-service) pe telefonul tău

      - te rugăm să verifici dacă aplicația are permisiunea de detectare a poziției în care te afli

      - în clădiri, este posibil ca serviciul de localizare să nu funcționeze

      - te rugăm să verifici setările de filtrare. Poți dezactiva toate filtrele dacă selectezi “Criterii şi servicii” (sau „Adapt” dacă telefonul este setat în limba engleză) și apoi selectezi „Resetarea tuturor setărilor”.

  • De ce nu văd toate stațiile în aplicaţie?

    Te rugăm să verifici setările: raza de kilometri selectată poate fi prea mică sau pot fi active anumite filtre (verifică “Criterii și servicii”). Poți dezactiva toate filtrele dacă selectezi „Resetarea tuturor setărilor”.

  • De ce nu sunt afişate prețurile la motorină?

    Când deschizi aplicația pentru prima oară, baza de date efectivă se descarcă în fundal. În cazul lipsei de recepție, actualizarea informaţiilor poate dura mai mult. În cazul stațiilor din afara teritoriului Germaniei, este posibil să nu fie disponibile toate informațiile.

  • Ce prețuri la combustibil sunt afișate?

    În momentul de față, sunt afişate doar prețurile la motorină.

  • Este posibilă filtrarea specială a pompelor cu debit mare (High Performance Pumps)?

    Dacă alegi „Criterii şi servicii”, urmat de „Servicii”, poți seta filtrul pentru pompele cu debit mare. Vor fi afişate doar stațiile care oferă acest serviciu. Te rugăm să nu uiți să reconfigurezi toate setările dacă dorești indicarea și a altor stații.

  • Ce sunt staţiile Bestprice Optinet şi cum le identific?

    Staţiile Bestprice Optinet sunt disponibile exclusiv în Germania. Periodic, sunt selectate cele mai ieftine 1,000 stații de alimentare partenere UTA din Germania, în baza simbolului cu pompă roșie cu semnul procentual.

  • Aplicaţia se poate descărca gratuit sau este necesară plata?

    Aplicația UTA din App Store şi Plaz Store este complet gratuită. Nu se percepe niciun cost pentru descărcare sau utilizare.

Call-Center UTA

Ne poți contacta zilnic, de Luni până Vineri, între orele 9:00 – 18:00.

+40 213 065 900

Blocare Card

Ai pierdut un card? Sună la Serviciul de Blocare, disponibil 24 din 24.

+40 213 065 955

Pană sau situații de urgență:

Noi te ajutăm 24 din 24.

+40 264 207 923

Mercedes-Benz 24h Service

Sună la Serviciul de Asistență în caz de pană sau avarie.

+40 745 232 424