Call-Center +40 213 065 900
Pană sau situații de urgență  +40 264 207 923

Deţii o companie de transport cu flote sub 3,5 tone?

Știm că transportul în regim de grupaj cu plecări zilnice și timp de tranzit redus poate fi destul de stresant pentru tine. Stațiile partenerilor noștri se află oriunde în drumul tău, indiferent ce rută alegi. Cu UTA, conduci relaxat în Europa!

Uită de grija numerarului, optează pentru cardul UTA!

Dacă obişnuieşti să plăteşti cu numerar atunci când apar defecţiuni la vehicule sau să oferi bani cash şoferului autovehicului pentru decontarea carburantului şi a taxelor de drum, atunci este momentul să optezi pentru o soluţie care eficientizează costurile totale aferente transportului şi asigură un control sporit asupra tranzacţiilor efectuate de şoferi.

Serviciile de care beneficiezi

  • Alimentare cu carburant
    Folosind cardul UTA, şoferii alimentează cu carburant fără numerar în reţeaua extinsă de staţii din Europa. Se pot aplica discounturi la preţul motorinei, în funcţie de volumul alimentat.
  • Taxe de drum
    Îţi oferim informaţii precise despre taxele de drum din fiecare ţară şi te ajutăm să te înregistrezi pentru achitarea taxelor de autostradă, pod, tunel sau feribot.
  • Rambursarea TVA-ului şi a accizelor la motorină
    Îţi rambursăm taxa pe valoare adăugată şi accizele pentru bunurile şi serviciile achiziţionate în ţările membre UE şi în Norvegia. Simplu şi rapid!
  • Servicii adiţionale: rutiere şi online
    În cazul în care autocamionul are o defecţiune, îţi oferim asistenţă tehnică 24 din 24. De asemenea, poţi opta pentru transportul intermodal, pentru servicii la trecere punctelor de frontieră, tuneluri sau poduri. Prin serviciile online, ai acces la contul tău de client, poţi descărca aplicaţia Drive&Save de management al flotelor şi multe altele.

Care sunt pașii pentru a deveni client?

Scrie-ne un email la contact.romania@uta.com sau apelează numărul 021 306 59 00 pentru a stabili numărul de carduri UTA de care ai nevoie şi ce servicii sunt utile pentru flotele tale de vehicule. După aceea, îţi vom trimite un formular de comandă pe care îl completezi cu datele vehiculului care are atribuit cardul UTA, datele companiei, preferinţele de facturare şi termenii şi condiţiile serviciilor noastre.

Întrebări frecvente

  • Pot primi factura în lei?

    Da, factura aferentă serviciilor UTA va fi emisă în lei sau euro.

  • Cum monitorizez consumul de carburant pentru flota mea de vehicule?

    Descarcă aplicaţia UTA Drive&Save® pe computerul tău şi ai acces la rapoarte despre modul de alimentare a vehiculelor, administrarea texelor de drum, calculul CO2 şi multe alte informaţii utile. Aplicaţia este disponibilă în trei variante: Basic (gratuit), Third Party Formats şi Telematics.

Call-Center UTA

Ne poți contacta zilnic, de Luni până Vineri, între orele 9:00 – 18:00.

+40 213 065 900

Blocare Card

Ai pierdut un card? Sună la Serviciul de Blocare, disponibil 24 din 24.

+40 213 065 955

Pană sau situații de urgență:

Noi te ajutăm 24 din 24.

+40 264 207 923

Mercedes-Benz 24h Service

Sună la Serviciul de Asistență în caz de pană sau avarie.

+40 745 232 424